Rollenlijst

Weerwolvenforum
Olina
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-01-2018 15:18

Bericht door Olina » 24-01-2018 12:18

Pfff ik hoop echt dat het een beetje goedkomt. Als je ziet wat er allemaal aan beschermende rollen in zit en hoeveel wolven er zijn. Eigenlijk een beetje scheef qua verhoudingen :( Zijn sowieso elke lunch 2 mensen beschermd. En dan ook nog een heks. Ook al zijn we tot nu toe goed bezig, ik denk dat het heel lastig gaat worden.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 24-01-2018 12:21

Nou inderdaad, we pakken telkens de verkeerde :(
Enige pluspunt is denk ik dat wij alle drie niet verdacht worden.
En dat Aleeneh nog haar Yakuzakrachten achter de hand heeft.
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Aleeneh
Berichten: 144
Lid geworden op: 19-01-2018 17:39

Bericht door Aleeneh » 24-01-2018 12:22

Slechte rollen
Adinda: Gewone wolf
Aleeneh: Yakuzawolf
Olina: Leugenwolf

Goede rollen
1. Booooo (burgemeester)
2. Lienie_F
7. Marrie_L
9. Vero
10. Licor
11. Binkie_Eline
13. Charina
14. IMAY
18. Blixem
20. Lonni
21. Past_Simple
24. Noor
25. Soesje321
27. julius_juut
28. Flitsje


Dood:
- Jans: Cupido (lunch 1)
- Ineke2: ??? (lynch 1)
- Fennadev: Slet (beul)
- Poek: Burger (lunch 2)

- Mondy: BM / Burger / Geliefde (lynch 2)
- Banjer: Kleine Wilde / Geliefde (lynch 2)

- Mjetterd: Burger (lunch 3)
- Lieveli: Stoorwolf (lynch 3)
- Jinte: Alfawolf (heks)

- MaTuMi: Survivor (lunch 4)


Ok, ik geloof dat dit het overzicht is zo?

Rollen die er nog in zitten:
- Beschermengel
- Jager
- Beul (krachtloos)
- Heks (doodsdrankje op)
- Ooggetuige
- Opdrachtgever
- Raaf

Heks mag dus nog een keer een lunch stoppen. Ooggetuige heeft nog niks van zich laten horen, ook al fake ik op de klaagmuur; zou dit Ineke geweest zijn?

Ik denk dat Lienie een opdracht heeft want die rijmt ineens. Wie hebben er nog meer opdrachten gehad? Adinda dus, en verder? Ik wil de opdrachtgever en de beschermengel eruit. Zsm, want anders kunnen we binnenkort echt niet meer lunchen.

De verhoudingen zijn gewoon zo oneerlijk, heb echt het gevoel dat we geen kans hebben om te winnen. De Alfawolf ging per definitie al dood door de manier hoe de rol werkt. De survivor kon met alles winnen. Kleine Wilde is geen definitieve wolf, dat had ook prima burger kunnen zijn, dus dat is ook niet echt een slechtje. Als ik converteer ben ik zelf ook dood en zijn we dus nog steeds maar met een drietal nu... We hebben stiekem al best wel wat onschuldigen er ook uit gespeeld en toch heb ik het gevoel dat we nog steeds kansloos zijn.
Elke lunch worden er 2 mensen beschermd (opdrachtgever en beschermengel) en alleen maar omdat we onverwachte mensen pakken hebben we tot nu toe elke dag een lunch gehad. Maar daardoor zitten wel alle sterke goedjes er nog in. Dan kan ook de heks ons nog dwarsbomen door een lunch te redden...
Megafrustrerend :( Het is 3 tegen 15.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 24-01-2018 12:27

Ja... heel frustrerend inderdaad :(
Ik ben echt zó ontzettend slecht in het passen en meten met rollen.

Ik denk ook dat Lienie een opdracht heeft en ook ik heb al een opdracht gehad.
Maar Jinte dus volgens mij ook, als ik me dat goed meen te herinneren, volgens mij zei ze dat hier ergens.
Zou Binkie dan de opdrachtgever zijn?
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Olina
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-01-2018 15:18

Bericht door Olina » 24-01-2018 12:28

Geen idee, zou best kunnen.

Binkie er vanavond op de KM middels een ooggetuigebericht uit proberen te lynchen morgen?

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 24-01-2018 12:31

Ja, zou kunnen, maar ik denk eigenlijk niet dat mensen zich gaan vastbijten in een KM bericht :cry:

Als we zien dat Lienie's opdracht lukt, kunnen we Binkie ook proberen te lunchen? Er vanuit gaande dat haar rol dus de opdrachtgever is.

Ik denk toch dat er rond Lienie, Marrie, Booooo of Binkie één of meerdere goede rollen zitten. Het ding is alleen dat ik ook denk dat de ooggetuigen en de beschermengel daar rondzwerven omdat het actieve en goede spelers zijn en er dus kans is op een mislukte lunch.
Aaaargh frustrerend...
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Olina
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-01-2018 15:18

Bericht door Olina » 24-01-2018 12:33

Ik heb het idee dat Ineke toch ooggetuige is, of een niet zo sterke speler. Omdat we al drie dagen fake berichten lopen te kladden op de klaagmuur en er nog niemand is opgestaan.

In die zin hoop ik dat mensen wellicht wel kijken naar de KM, omdat er geen meerdere ooggetuiges zijn geweest en er wel heel consequent iedere dag een bericht op heeft gestaan.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 24-01-2018 12:36

Ja ik heb ook heel erg sterk het gevoel dat Ineke de ooggetuige was!

We kunnen het sowieso proberen met de KM en dan hopen dat mensen het oppikken inderdaad. Dat is het wel waard om te proberen.
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Olina
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-01-2018 15:18

Bericht door Olina » 24-01-2018 20:11

Iemand trouwens al een gevoel wie de jager is? Ik denk op dit moment dat wij alledrie veilig zijn dus dat het zaak is dat we die ook zo vlot mogelijk pakken.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 26-01-2018 13:55

Ik denk dat Marrie de opdrachtgever is!

Lunch is mislukt en we gingen voor Marrie.
Naar mijn idee is er niemand met een opdracht geweest gisteren.

Edit: kan natuurlijk ook nog door de beschermengel komen MEH
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Plaats reactie