Lunch 1

Weerwolvenforum
Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Lunch 1

Bericht door Adindaa » 19-01-2018 15:22

Ik neem aan dat we morgen al de eerste moeten lunchen?

Mijn voorstel is om Booooo NIET te lunchen.
Zij komt in het topic met een voorstel om de (weer)wolven voortaan konijnen te noemen, om zo de Alfaweerwolf te ontmaskeren. Heel slim, helaas haha.
Máár ik denk dat we haar dus niet moeten lunchen om haar eventueel verdacht te kunnen maken. Dan kunnen we het gooien op: ''misschien ben jij een wolf en heb je dit alleen maar gezegd om jezelf niet verdacht te maken.''

Ben ik nog te volgen...
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Olina
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-01-2018 15:18

Bericht door Olina » 19-01-2018 17:59

Ik volg je wel!

Sowieso ook een kans dat de ooggetuige daar zit.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 19-01-2018 20:15

Die ooggetuige is ook nog wel een dingetje.
Moeten we nu morgen al onze eerste lunch insturen?

In dat geval is het misschien handig om alvast te beslissen wie de lunch gaat insturen en natuurlijk op wie we gaan!
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Lievewolf
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-01-2018 20:33

Bericht door Lievewolf » 19-01-2018 22:07

Ik zit op familiebezoek dus ben even half half, ik ga het even bijlezen.

Aleeneh
Berichten: 144
Lid geworden op: 19-01-2018 17:39

Bericht door Aleeneh » 19-01-2018 22:59

Het lijkt me handig om de lunch ingestuurd te laten worden door een persoon die al het meest voor de hand ligt om veel stemmen te krijgen. Liefst de mensen die nog niet verdacht worden buiten schot houden. Wellicht zou Jinte dan een voor de hand liggende optie zijn? Maar eerst maar eens afwachten hoe het spel zich ontwikkelt.

Voordat we lunchslachtoffer kiezen misschien even wachten of dit echt alle wolfjes zijn :lol: Voordat we er een wolfje uitlunchen.

Er melden zich allemaal mensen aan op het forum maar de helft is maar speler in het spel dus ik ben ook even helemaal het overzicht kwijt wie er nou wolf is en wie niet, we moeten eigenlijk echt even een overzichtje maken ergens.

Even kijken:


- Aleeneh: Yakuzawolf
- Jinte: Alfaweerwolf
- Olina: Leugenwolf
- Lieveli: Stoorwolf
- Adinda: Gewone wolf

Dat zijn er pas 5. Op 28 spelers. Dat kan dus echt niet alles zijn, verwacht ik, want dan zouden de verhoudingen wel heel scheef zijn. Eerst maar eens zien wat er nog aan komt waaien dan.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 19-01-2018 23:03

Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dit op 28 spelers écht alle wolven zijn. Zal zo even een lijstje maken van wie zich in het topic op bokt al gemeld hebben en op wie we nog wachten.
Mensen die zich op bokt al gemeld hebben en hier nog niet lijken mij geen wolf, toch?

Daarbij lijkt mij het inderdaad ook zeer verstandig om Jinte de lunch te laten sturen als zij het daar mee eens is. Ivm de ooggetuige natuurlijk en haar lastige wolvenrol :(.
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Aleeneh
Berichten: 144
Lid geworden op: 19-01-2018 17:39

Bericht door Aleeneh » 19-01-2018 23:12

Nog niet in het topic op bokt voorbij gekomen zijn:

- Ineke2
- Vero
- Charina
- Lau_
- SavannahNx

Als ik goed gekeken heb tenminste :P

De rest allemaal al wel.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 19-01-2018 23:38

Even nageteld, Ineke2 is wel al in het topic voorbij gekomen en de rest inderdaad nog niet.
Dan is het nog even afwachten en als die zich morgen nog niet bij ons gevoegd hebben lijkt het me gewoon verstandig om voor een speler te gaan die al gereageerd heeft.

Iemand al suggesties :D? Op de vier die nog niet gereageerd hebben na dan.
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Aleeneh
Berichten: 144
Lid geworden op: 19-01-2018 17:39

Bericht door Aleeneh » 19-01-2018 23:43

Iemand die actief is, wel een slimme speler is, maar momenteel nog niet in de kijker staat als verdacht ( = handig voor ons) of juist niet ( = kan beschermd worden).

Zou bijvoorbeeld Boooo laten zitten momenteel. Marrie ook gezien het gesprek in het overlegtopic voor het spel.

Maar we hebben nog wel even toch tot we moeten besluiten? Morgen is eerst de burgemeesterverkiezing en dan gaan we overmorgen pas lunchen. Mag toch hopen dat we tegen die tijd wel iets meer weten en iets meer kunnen inschatten wat handig is.

Adindaa
Berichten: 209
Lid geworden op: 19-01-2018 14:49

Bericht door Adindaa » 19-01-2018 23:48

Oh, echt?
Ik dacht dat we morgen al moesten lunchen haha, mijn excuus.

In dat geval hebben we inderdaad nog wel even.
“Do not meddle in the affairs of werewolves, for you are crunchy and taste good with ketchup.”

Plaats reactie